Çağrı merkezlerinde robot dönemi

  • Ana Sayfa
  • Çağrı merkezlerinde robot dönemi
Çağrı merkezlerinde robot dönemi
Teknolojideki gelişmeler, çağrı merkezlerinde insan yerine sesten anlayıp konuşan robotları daha avantajlı hale getiriyorAbone olYüksek ücretli tarifeden arayıp dakikalarca müzik dinleyerek beklemek zorunda kalan tüketiciye, ana özbek yaşlı refakatçi htar kelimeleri anlayan cihaz ve yazılımdan oluşan robotlar cevap veriyor.

Teknolojideki gelişmeler çağrı merkezlerine de yansımaya başladı. Daha önce arayıp dakikalarca müzik dinleyerek ulaşılmaya çalışılan müşteri yetkilisinin yerini, insanın söylediği kelimeye göre doğrudan yönlendirme yapan robotlar alıyor. Zaman'ın haberine göre, çağrı merkezlerinde konulacak 'robot ajan'lar, gelişmiş konuşma tanıma teknolojilerini içinde barındırıyor ve kullanıcıların doğal konuşması ile işlemlerini yapabilmelerine imkân tanıyor. Söz konusu teknolojiyi geliştiren Speechouse şirketi CEO'su Tarkan Ersubaşı, tuşlamalı sistemlerle verilmesi mümkün olmayan servisleri de verdiklerini ifade etti.



Kategori : BİLİM - TEKNOLOJİ